2013. november 27., szerda

"Mindentbele" leves, avagy a Minestrone magyarul

Nem vagyok egy konyhatündér, de néha elkap az ihlet, és akkor egész finom dolgokat tudok összehozni.
A legutóbbi ilyen főzőcském eredményét Ákos (Férj) és én két napig ettük boldogan. Igen, két napig, mert a most következő ételt lehetetlenség (vagy én nem vagyok még elég jó szakács) elkészíteni 2 főre.
Rengeteg zöldség kell bele ugyanis, és könnyen elszalad az ember lányával a ló.


Recept következik, de kicsit lazán kezelve. főleg, hogy a Minestrone leves eredetileg a szegények vagy özvegyasszonyok levese volt Itáliában, ők pedig mindig azt főzték bele, amit éppen otthon találtak.

Az enyémbe most ezek kerültek:
3 kicsi fej hagyma
3 pici krumpli
1 kis fej karfiol
1 karalábé
4-5 káposztalevél
3-4 répa
(vettem cukkinit is, de a felaprított zöldségek mennyisége láttán azt már nem raktam bele)
1 paradicsom-paszta, de elfér benne 2 is!
só, bors, bazsalikom, petrezselyem

Elkészítés:
A felkockázott hagymát megfuttatjuk olívaolajon, majd rádobjuk a paradicsompasztát és a felaprított zöldségeket (a cukkinit elég később), majd felöntjük vízzel, úgy hogy jól ellepje a zöldségeket.
És megfőzzük! Ízlés szerint sóval, borssal ízesítjük. Bazsalikommal és/vagy petrezselyemmel, no meg persze reszelt sajttal érdemes megszórni egy-egy adagot a tálalásnál.
Ennyire nagyon egyszerű. :-)

Mivel az étel-fotózás képességét még nem fejlesztettem tökélyre, inkább gyűjtöttem egy pár képet kedvcsinálásképpen.





Képek forrása: Pinterest







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése