2017. szeptember 10., vasárnap

Párnaszerelem

Hogy pár hete milyen jól éreztük magunkat a Lifestyle Hotel Mátrában, arról már olvashattatok.
A látogatásnak azonban volt még egy hozadéka, amiért nagyon hálás vagyok a szállodának.

Jó pár hónapja realizálódott bennem, hogy a visszatérő nyakfájásom egyik fő oka az, hogy nem jó a párna, amin alszom. Próbáltam másik párnát, próbáltam párna nélkül, de sehogy nem volt jó, minden reggel merev nyakkal ébredtem, és jól meg kellett tornáztatnom, mire kilazult.

A hotelben töltött első reggel is így telt, de észrevettük, hogy van egy nagyon érdekes szolgáltatás, a „párna-menü”. Hát gondoltam, rosszabb úgysem lehet, így kiválasztottam egyet, amiről azt írták, hogy azoknak ajánlják, akik csak most ismerkednek a nyakpárnákkal.
Pár perc múlva jött is a szobalány, és hozott egy párnát, de nem azt, amit kiválasztottam, mert az már elfogyott, ám azt mondta, hogy szerinte ez, még annál is jobb.
Hát, nem tudom, hogy milyen lett volna, az, amit kiválasztottam, de amit kaptam, az maga volt a megváltás!



Soha nem gondoltam volna, hogy egy párna ennyit számít.
A következő reggelen olyan laza nyakkal ébredtem, és olyan kipihenten, mint előtte már tényleg hónapok óta nem.

A párnaszerelmem pedig nem más, mint a Naturtex Coolgel Memory párna.

 A cég szerint ebben a párnában a kék "cool gel" a pláne, mely biztosítja a hűs érzetet egész éjszaka. Nos én ezt a tulajdonságát nem igazán érzem, de nem is bánom, mert tud mást, 
ami nekem még fontosabb!

Mivel a hotelben meg is lehet vásárolni a párnákat, így távozáskor be is szereztünk egyet, és életem egyik legjobb vétele volt! Egy hónapja vele töltöm az éjszakákat, és összehasonlíthatatlanul jobban alszom vele, mint nélküle.



Pont úgy támasztja meg a nyakam és a fejem, hogy jól meg tudja tartani, de kellőképpen puha ahhoz, hogy finom, pihentető érzés legyen, és elég magas is, hogy a vállam kényelmesen el tudjon helyezkedni még oldalfekvésben is.


Egy baj van, hogy annyira ragaszkodom a kis párnácskámhoz, hogy azóta bárhová megyünk is, vinnünk kell magunkkal...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése