2012. október 19., péntek

VIP Thai Spa Masage

Hajlamos vagyok rágörcsölni a kihívásokra, és az összes feszültséget a vállamban, és a hátamban elraktározni.
Mikor a hátfájás és a feszültség már nagy, akkor SOS kell egy thai masszázs. Nekem ez a leghatásosabb: fizikailag és lelkileg is elengedni mindazt, ami feszít.

Oh, ez szuperül kiropogtatja a gerincet, ám!

A munkahelyemen pár hónapja kaptunk egy állandó kedvezményt biztosító kártyát a VIP Thai nevű masszázs-centrumba. Na, gondoltam, ez jól hangzik, ha van helyük, mikor munkából hazafelé útba ejtem a helyet, akkor hajrá!
Volt helyük. Így lettem gazdagabb egy tapasztalattal.

Recepció

Bizonyára a legtöbben, akik ilyen szalonba térnek be, pici de erős, egyenruhás thai lánykára számítanak, mint masszőrre. Ezzel én is így voltam, ehelyett egy magas koreai fiú (nem egyenruhában) lett a masszőröm.
OK, gondoltam, legalább biztos jól rendbe rakja a hátamat és annak fájását.
Meg is beszéltük, hogy nincs szükségem teljes testmasszázsra, csak hát-, és vállgyúrásra vágyom, de ha lehet, akkor olajosan, mert a ruhás masszázs nekem csiklandós érzés.

Szoba, páros-masszázshoz

A kezelés alatt nem sikerült eldöntenem, hogy a Koreai Fiúcska vajon azért van zavarban, mert nő vagyok, vagy mert nem biztos a dolgában, mint masszőr.
Erős, biztos kézzel masszírozott, de valahogy nem éreztem azt a nyugodt magabiztosságot, ami a thai lányokból sugárzik, mikor ide-oda csavargatják a végtagjaimat, vagy amikor azokon a bizonyos akupresszúrás pontokon végeznek erős nyomásokat és kopogásokat masszázs közben.

Az egyórás masszázst félbe is kellett szakítanunk, mert megakadt a zene, és a Koreai Fiúcskának el kellett hagynia a szobát, hogy újraélessze a muzsikát.
Mikor ezt a kis szünetet követően kezdtem volna ellazulni, akkor egy kisebb turista-csoport nyomult be a szalonba, akikkel a recepciós hölgy fennhangon el is beszélgetett, és mivel a szoba, ahol a masszázst kaptam, közvetlenül a recepció mellett helyezkedett el, így ismét nem sikerült a lazulás.

Folyosó a recepció felől

Mindenesetre a "gyúrás" jót tett a hátamnak, de a fent említett szösszenetek miatt sajnos nem tudtam teljesen kikapcsolódni.

Fizetéskor végül a thai hölgyike a recepción nem a hátmasszázs, hanem az olajos testmasszázs árát fizettette ki velem, mondván, hogy használtunk olajat... Ekkor ugyan nyeltem egyet, de kiperkáltam az összeget. Amikor azonban szenvtelenül közölte velem, hogy "ha jó volt a masszázs, akkor adj neki valamit" (célozva ezzel a Koreai Fiúcskára és a borravalóra) akkor végérvényesen elhatároztam, hogy én ide többet nem jövök.

A hely egyértelműen futószalag-szerűen végzi a masszázsokat, és szinte csak a turistákra épít.
Kicsit sem hangulatos, és még az ár-érték arány sem jó.
Legközelebb másik thai masszázs szalont fogok kipróbálni.

A szalon az utcáról

(képek forrása: a szalon honlapja és a google)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése